KLICKA PÅ RYGGSÄCKEN, SÅ KOMMER DU TILL MIN JAKTBLOGG..//

lördag 28 mars 2009

UVBULVAN OCH KRÅKJAKT..//


I morgon blir det kråkjakt på hör nivå..!!
Den fick jag 10 poäng för, eller hur?? Höööög nivå!!!
Här blir man av med kläder i garderoben, och
mina fina indianörhängen..//
Fantasin flödar!
Min väst som är gjord av fuskpäls,
blir trasor till uvbulvanen,
min indianörhängen blir fladdrande toffsar..//
Läste på nätat att man kan kapa huvudet,
sen klistra på det igen, för att
sätta dit det lite snett, för
att se realistisk ut..//
På marken där vi ska jaga vimlar det av kråkor!!
Återstå att se hur morgondagen blir..!!
Har i allafall i trädgården fullt med kråkor!
Småfåglarna får verkligen "strida för at få i sig lite mat!!
Nu när snön kom åter, kom domherrarna, talgoxarna,
stararna, sparvarna tillbaka..
Även ett helt gäng med tofsvipor försökte sno åt
sig lite!
Jag återkommer om kråkjakten..//
Nu ska vi "klä" våran plastuv..//
Bilden ovan är lånad från nätet..!!
Håll era tummar!
OVER AND OUT..// från kråkjägarn!!!!

Inga kommentarer: