KLICKA PÅ RYGGSÄCKEN, SÅ KOMMER DU TILL MIN JAKTBLOGG..//

lördag 28 mars 2009

Visste inte jag.......



  • .......att jag hade en konstnär familjen!

Så här fin blev uvbulvanen..//

Efter att klippt sönder min fuskpäls-

väst och stulit mina indianörhängen,

inköpt ett gosedjur som klipptes, sönder, ögon gjordes större av neonfärgat plast och färg att spruta på, så blev den verkligen naturtrogen!

Jag läste på nätet att man kunde kapa huvudet, för att

sen sätta dit det lite snett också,

men det var för sent, då bulvanen redan var gjord!

Synd på så fina "ärtor" som man säger, hahahaha..!!

Vi provade våran bulvan vid vårat fågelbord,

som alltid är fullt av fåglar, som, kråkor, finkar,

duvor, änder, och faktiskt idag en fasan!!

Och jag kan säga...INTE EN FÅGEL SÅ LÅNGT ÖGAT NÅDDE!!!

Efter en kvart sa jag till "konstnären"-Nu får du

ta bort den, för jag vill ha mina fåglar kvar!!

Och det dröjde bra länge innan någon kom tillbaka!!

En domherre kom för att riktigt övertygas att inte den

stora konstiga fågeln satt kvar!!

Så, jag tror det funkar i morgon...återstår att se!!

Återkommer om det!!!

OVER AND OUT från "konstnärens" kärring!!!

Inga kommentarer: