KLICKA PÅ RYGGSÄCKEN, SÅ KOMMER DU TILL MIN JAKTBLOGG..//

lördag 28 juni 2014

Hej.. Var ett bra tag sedan. Har haft mina bloggar i många år.
Det blev mycket uppdatering,  början..
Innan jag skaffade dator, skrev jag dagbok, varje dag..

Att titta i dom nu, är kul.
Nästan lite mysigare, än att logga in, och blicka tillbaka, på datorn :D
Det blir inte mycket skrivet härinne, på grund av tidsbrist.

Och nu är det inte mycket att skriva om, vad gäller jakten.
Jag hoppas, att jag denna jaktsäsong, kan och får vara med mera, än
vad som blivit sista åren.

Inte lätt alla gånger, att vara ensam kvinna, som jagar.. :(
Jag har skinn på näsan, och jag vet, ser, känner, vilka, som helst skulle
slippa, att jag inte ansluter mig till gänget .

Och dom kan jag lika gärna vara utan.
Det ska vara kul, trevligt, kännas bra att vara med,sina jakt-
kamrater.

Gamla sura gubbar, som tror, dom äger hela världen, och försöka, sätta
sig på mig är inte lönt!
Som tur är, kan jag följa med min sambo, på många ställen, där
han är jaktledare, och dit vi blir bjudna.
Jakttillfällen saknas inte!!

I år tänker INTE jag "valsa med", och sen få höra skitprat, bakom ryggen.
Dom man minst anar, är falska.(Och ska vara stora, starka karlar) Fyy faaan!! .
"Duktiga" på att fjäska, när alla är samlade..
Sånt går jag inte på, denna jaktsäsong.

Kommer närvara med näsan i vädret, och säga mitt!!!

Snart 16:e Augusti.. (Y) !! :)
Underbart!!

Där slipper jag vara beroende, av andra jakt( "kamrater") ..

Sen 1:a oktober:)

Hundsläpp.Tjohooo..

.Också där våra hundar är med, kan jag känna, att dom flesta, är justa. :)

Hoppas på en fin jaktsäsong, med ärliga, jaktkamrater, fina hunddrev, och mysiga
grilltillfällen, med dom bästa.. Bara dom bästa.. Over & Out...










 

Inga kommentarer: