KLICKA PÅ RYGGSÄCKEN, SÅ KOMMER DU TILL MIN JAKTBLOGG..//

torsdag 24 april 2014

BÄVERJAKT .... FISKE . BÅTFIX. PÅ SCHEMAT. FLERA DAGAR FRAMÅT NU :)


  • Nu är det go´dagar framöver. Fiske, bäverjakt på schemat.
  • Båten ska i sjön..Hoppas på att hitta en bra, billig, båtplats
  • Trädgården börjar spira, men mycket finns kvar, att göra.
  • Det ska odlas mycket, innan, april månad är slut. 
  • Katter, hundar, trivs i vårluften.
  • Jag trivs som fisken i vattnet.
  • Livet är en skör tråd.
  • Ta vara på den, varje dag.
  • Det kan ändras snabbt, till sorg, och elände:/
  • Ta vara på varje timma och minut. <3 font="" nbsp="">
  • Nu ska jag dra till skogstjänen, fiska lite, och titta efter bävern.
  • Packa min ryggsäck, med lite mumsmackor, och kaffe..
  • Vad vore livet utan KAFFE!
  • Och si skogen smakar det bäst..  OVER AND OUT :// 
      




  • HEMMA IGEN, EFTER EN HELT OTROLIG
  • KVÄLL, VID SJÖN.
  • ATT BARA FÅ VARA.
  • IBLAND HAR JAG BEHOV, AV ATT FÅ VARA SJÄLV,
  • VAD ÄR DÅ BÄTTRE ÄN, VID MITT
  • SMULTRONSTÄLLE, MITT LILLA
  • FISKESTÄLLE. TYST, TYST, TYST, 
  • SÅ JAG NÄSTAN HÖR MITT HJÄRTA SLÅ :)
  • NU ÄR KARIN TRÖTT.
  • KÄNNER MIG HARMONISK TILL SINNET, 
  • OCH VÄLDIGT NÖJD OCH GLAD ÖVER MITT LIV JUST NU
  • NATTNATT. ZZZZZ.... OVER AND OUT :// <3 li="" nbsp="">




Inga kommentarer: