KLICKA PÅ RYGGSÄCKEN, SÅ KOMMER DU TILL MIN JAKTBLOGG..//

måndag 10 september 2012

Dax för lite uppdatering av bloggen..
Tiden går, och vi med den...
Snart 1:a oktober, och hundjakten är i full gång!

Men jakten ligger inte nere innan dess..Tro INTE det!
Har in handlat en ny bössa, inför höstens jakter..
En kombi, Husqvarna 300...kaliber, 57;7.57.. !
Hoppas jag kommer fälla många djur, som mina hundar driver fram.
Jag hoppas denna säsong kunna vara med mera, och jaga!

Den här sommaren, har inte varit som andra somrar..
Utan min far, och utan min katt.

Men har haft stort stöd av de mina..
Barn, barnbarn..har förgyllt min tillvaro.
Hade nog inte orkat gå vidare, i den utsträckning jag gör, utan ungarna:=)

Nåväl, livet måste trots allt gå vidare..

Lite jakter har det blivit trots allt..
Tur man har finfina, jaktkompisar, där man blir uppringd, att få följa med på rådjur-hjort-grävling-rävjakter!
Sen att ha förmånen, att få följa med min sambo, som har två jaktmarker, och varav en han är jaktledare.

Har man tre jakthundar, blir man också mycket bjuden, att komma, och jaga!

Sysselsättning är det ingen brist på !

Är det inte jakt, så är det barnbarn, hundar, trädgård..m.m.
Livet är underbart ....och SKITJAKT PÅ MIG DENNA SÄSONG!......


Jaktmaskin nummer 1.LABAN:=)






Jaktmaskin nummer 2 :=)

Inga kommentarer: