KLICKA PÅ RYGGSÄCKEN, SÅ KOMMER DU TILL MIN JAKTBLOGG..//

tisdag 6 januari 2009

Äntligen jakt igen!!



06.00 pip!


Klockradion hoppar igång!

Jag HOPPAR upp! Sant!

Undrar vem som är mest sugen,

att dra till skogs, hundarna eller jag!

Men, vaaad!!! Känner mig yr, in på toa´n,

kollar i spegeln, ser två fula nunor, med blossande

röda kinder! Neeeeej, kan inte vara sant!

Känner på pannan och i nacken, glödhet!!!!

Ner till nedervåningen, gubben tittar på mig och säger,

-Så frisk och alert du ser ut då!!Hahaha, jaaa, klart

med dom kinderna!!!

Termometern står på -4 grader, men blåser hornstorm,

så säkert känns det som - 12 i blåsten!

Ingen är väl så dum, att man ställer sig på pass,

med feber och skallevärk!

Joooo, finns väl såna med, gubben min bla.a!

Men inte jag, fast det suger ska jag säga!

Med hundar, ryggsäck, bössor och med ett jäkla bra

humör på både husse och krätter, så for dom iväg!

Ha det så jävla kul i skogen nu då!!!!!!!

God jaktlycka för h.........e!!!!

Tjingeling från en "martyr"..





Inga kommentarer: