KLICKA PÅ RYGGSÄCKEN, SÅ KOMMER DU TILL MIN JAKTBLOGG..//

lördag 22 november 2008

ENDAST JAKTBLOGG






Det här är min blogg nummer två!

Den kommer bara handla om mina jakter, jakt-

kompisar, min sambo, våra hundar m.m.!!


Har en annan blogg, den är mycket blandad med

även jakt där, mina upplevelser i vardagen, familja m.m.

Så vill ni kolla den så är adressen jgarliv-kicki.blogspot.com.


Alltså är jag kvinna 56 år, jakten, hundarna, skogen, min trädgård,

är mina största intressen..//

Har även en sambo som är finne, Pauli, som har jagat i hela

sitt liv..//

Jag har även jag varit i skogen hela mitt liv, men har

jagat på "allvar" i elva år, med jägarexamen och egna bössor..//


Så det har blivit några rådjur, rävar,harar och gäss på min meny..//

Vi har en tax, Laban och en drever Lowa, så det blir mycket jakt!

Varje helg bägge dagarna är vi iväg, så även i veckorna ibland!

När inte jakt bjuds, så fiskas det mycket!


Vi har en husvagn uppställd i Småland, som används som jaktkoja..//

Vi övernattar där då vi är bjudna på jakt en helg. Funkar perfekt och

då fiskas det även aborre och gädda!!

är urmysigt!!
Detta får bli lite om oss just nu, kommer senare med mera jaktsnack!
Tjingeling
VAR RÄDD OM DJUR OCH NATUR.//









Inga kommentarer: