KLICKA PÅ RYGGSÄCKEN, SÅ KOMMER DU TILL MIN JAKTBLOGG..//

lördag 20 december 2008

Fällt djur idag med!!




Inte så mycket att säga om dagens jakter, bara att fina jakter



hade det varit(var hemma och skötte julbestyren), Husse



fick skjuta idag med, men inte för våra hundar, utan en korsning mellan jaaa blablalba(återkommer om den). ja en jäkel att jaga och ett skall som inte går av för hackor..



Ett rådjur skjutet för honom i allafall, och som vanligt var jag ju inte med, men kan ju inget bli skjutet när man ligger på sofflocket!! hmhmh.. Men lyssna på detta "bäcksorl", mitt favvopass..Härligt och avkopplande..// Bara älskar det, och här kommer det rådjur och räv, bara att stå exakt rätt också, många växlar att välj mellan, men nån gång ska man väl infinna "ståendes rätt".. I morgon måsta jag bara följa med! Älgjakt (kalv), hjort, rådjur, räv, hare, jag som vanligt alltså.
Verkar som om filmen inte funkar, så ni får tänka hårt, så kan ni kanske föreställa er hur det låter..//


Over and out, håll er tummar, tack..//



Inga kommentarer: