KLICKA PÅ RYGGSÄCKEN, SÅ KOMMER DU TILL MIN JAKTBLOGG..//

torsdag 8 april 2010

HOPPAS!!

Japp, nu väntar vi bara på att den söta taxfrökens ägare ska höra av sig..
Om kärleksparet ska bli "föräldrar" eller inte!

Och snart så kommer det en ny stjärna hit..
Laban får verkligen bekänna färg, denna vinter!
Kan väl säga, att det förstås bara är roligt, att folk vill använda våran fina
kille till avel.
Ända nackdelen, som jag har märkt, är att våran tax inte är sig lik
på flera dagar..Ganska jobbig faktisk!
Har koll på varenda bil, hoppar högt, av spänning vid minsta lilla ljud!
Naturligtis för att tro,att skönheten är på väg tillbaka igen..
Tur det går över efter ett tag..

Ibland har jag lust att spola ner hundskrället i toaletten..men känslan går snabbt över...Han är min raring, glöm inte det!
Nåväl, nästa helg kommer det långväga besök, ända från grannlandet Finland!
Och eftersom husse i huset är ursprungligen därifrån, så klart passar det extra bra.
I allfall vad gäller konversationen..
Det får stå mellan gubbarna, då jag inte kan knappt ett enda ord finska..
Jo, kanske Kiitoos...(stavas det så?) ..TACK, och det är ett bra ord, i många sammanhang!
Tack för att jag har mina älskade hundar...Och till sommaren kommmer en till!
Jobb??, Visst, men ett roligt sådant..  OVER AND OUT//

Inga kommentarer: