KLICKA PÅ RYGGSÄCKEN, SÅ KOMMER DU TILL MIN JAKTBLOGG..//

lördag 29 augusti 2009

PARNING KLART!!!!


Japp, så har då våran jaktchampion haft finbesök!
Och efter mycket knölande och vila, knölande igen, så
lyckades dom fastna,,men det tog tid, haha!!
Inte lätt vara bara två år, och tre stycken som står och
tittar på, som om dom vore apor i burar, ::)
Cirka tjugo minuter så var det klart, och jag har då aldrig sett en så
trött hund på kvällen, haha!
Men ganska så mysig, måste jag säga!
Låg nästan runt min hals och snarkade hela kvällen, i soffa, framför tv:n!!
Så nu är det bara att vänta och se, om ägaren till taxfröken, blir en glad
eller besviken husse!!
Vi skulle bli jätteglada om det blev lite små "Labanbäbisar"!
Är nästan sugen på en tax till, men vi får se hur det blir me det!
En sak är säker, nu är det bockjakt, och så tjuriga hundar som när vi
åker iväg med bössa och ryggsäck, har jag då sällan skådat!
Jag tror vi får smyga lite mera med packningen i morgon..det är
faktiskt synd om dom!!
Men snart så.... bara en månad kvar!
Den 21:a september släpper vi dom för träning ett par gånger!
Får vi se om det finns några djur kvar på marken, för bockskyttet har
gått strålande hittils!
Jovars, det finns allt!
Med våra fina vovvar så hittar dom, dom nog!!
OVER AND OUT..//

3 kommentarer:

Graavid på 17 år sa...

Frågestund hos mig! :)

Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid sa...

Åh, då hoppas vi på valpingar!:.)) Och stackarn... helt utmattad efter en krävande dejt;.))

Anna sa...

Ja just det.. Och snart så bor han här :-)Puss